Direktlänk till inlägg 7 juli 2008

Den som väntar på nått gott!

Av Linda - 7 juli 2008 22:47

Det var ett tag sen jag blogga nu men jag har varit FETT upptagen faktisk ;P  hehhe

Tjejen med liv lixom .. ahahha

Jaja iaf så är det BARA 3 veckor kvar tills lilla Isla kommer ..* Jippie*

Har en släng av Cali damp när d gäller Isla ...kan få sånna anfall ibland!


I lördags drog mami och papi till Turkiet .. unnar dom verkligen det!Men när det spö regnar här osså får man ett mess där det står :  40 grader i skuggan,måste ligga i vattnet hela tiden.Var på turkiskt bad det var jätte skönt!

Då blir man lite AVISS!

- Men vad är en bal på slottet som Askungen skulle ha sagt ..  -

Stackarn var ju inte den smartaste hon heller...



Har haft Nelly hela helgen och det har nog varit kul för Jr och en bra uppvärmning tills Isla kommer .. hehe


Eftersom jag är en sån bokmal .. nu garvar nog mina girls ihjäl sig eftersom jag HATAR att läsa. Men nu har jag iaf hittat min första bok att läsa ...

Inte helt OVÄNTAT så är det - Jenna Jameson - Att älska en porrstjärna -


Nån som blev förvånnad .. näe skulle inte tro det .. Tro nu inte att jag är värsta porr freaket .. ja gillar sånna böcker eftersm ja älskar kändisar ...

Men jag måste säga att den är GRYMT bra!Jag kan knappt lägga ifrån mig den,för er som inte gillar att läsa så kan jag rekomendera den.


Sen för ER som gillar så har Tila Teqila skrivit en sex bok , så nu är det bara att springa till bok affären ... ;P


Kom presic hem från sthlm .. träffade mina girls en snabbis,det var skit kul att träffa Baby C eftersom jag inte sett henne så skit länge. Lill gumman var juh i magaluf och tog hand om sig själv. Det verkar som att det var det BÄSTA hon kunde göra och jag är jätte glad för hennes skull! Men ännu gladare att hon e tillbaka! Saknade dig!

Iaf så hade jaa ÄNTLIGEN fått hennes 25 års present som jag o lillan skulle ge henne ... stackarn fyllde år den 27 maj ( hade ja rätt?el vare den 26?d e inte min grej me födelsedagar) o trodde väl att hon inte skulle få nått. Men man kan juh inte direkt säga att din present ska bara beställas,genom en leverantör som är segast i Sverige men den kommer .. Nää men idag fick hon den ... en PLATT TÅNG , helt klart Sveriges bästa,den var bäst i test 2006 men dom hade gjort en koll för ett tag sen och den är fortfarande på TOPP!Finns ingen bättre när man ska använda den på löshår!


Imorgon bitti far jag o peter o hundarna mot sundsvall sen ska jag fara till min farbror ett tag,allt gick jätte bra med operationen iaf och jag tror att han har gått ner nästan 15 kg ... REDAN!

Och imorgon kl 18 ska jag få TAKTILMASSAGE!! Fatta vad underbart!

Näe ska gosa ner mig i soffan nu sen blir det till att sova.. långt att köra imorgon!



Kärlek till mina girls!




 
 
Baby C

Baby C

8 juli 2008 01:32

Hahaha nej du var rätt utem den 27:e it was! ;D
TUSEN TACK som FAN för plattången! Bästa presenten!
Love & Light

http://www.misscali.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 februari 2009 19:42

    Jag har bytt tillbaka till min gamla blogg adress eftersom VÄRLDENS UNDERBARASTE tjej Sanna har fixat min blogg så GRYMT snygg!Så följ GÄRNA min blogg på www.spjalle.blogg.se   Om ni gillar bloggen så kan ni ta kontakt med Sanna www.udn.blogg.se ...

Av Linda - 5 januari 2009 19:31

  Idag har vi varit och träffat Milton :) Vi släppte lös dom vid Norraberget och det blev en massa bus! Var jätte kul att träffa mille och han blev så glaa! Lena har sparat ut håret på han men han var ju så söt. Måste säga att korten inte riktigt vis...

Av Linda - 2 januari 2009 19:53

  Först vill jag bara TACKA min älskade vänner : TACK,för att ni förstår mig. Tack,för att ni inte ger upp mig även fast jag kanske inte är den bästa vännen just nu när mitt liv är så himla jobbigt. Tack, för er kärlek och erat stöd. Utan er skulle d...

Av Linda - 1 januari 2009 16:38

  Gott Nytt År till er ALLA! Här kommer lite bilder på den underbara maten som vi åt igår. Det var Mami och Annelie som lagade maten    Förrätt: - Marinerade Räkor och Vitlökssås   Varmrätt: - Oxfile med fylld bakadpotatis och varma grönsaker  Röran ...

Av Linda - 30 december 2008 19:34

  hejhej kallt som tusan är det här uppe i Norrland men jag har det så underbart! Att vara med familjen är det BÄSTA som finns. Idag har vi vart ute på Birsta City och shoppat lite. Mami köpte 2 skitsnygga kläningar,en av dom ska hon ha imorgon så d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards