Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Linda - 31 juli 2008 22:12


Har presic skjutsat lillan till tåget, var såå underbart att hänga idag.

V shoppade juh lite på stan, REA på Sveriges BÄSTA butik New Yorker.

Hur grymma kläder som helst för både killar och tjejer,och billigt!

Isla var med på stan idag och det gick hur bra som helst .. hon e såå lugn.

Somnade i provrummet och fick bära henne medan hon snarkade på min axel. Hon är hur cool lugn som helst och jätte duktig att gå i koppel,lunkar på brevid en. Hon är verkligen hur lättsam som helst för att vara valp!!

Var på hundman och kollade på halsband och hittade en mjukishund,och hon ÄLSKADE den så hon fick den,eftersom hon var såå duktig på stan.


Just jaa,var en man i hissen som frågade vilken ras hon var.

- E det en Ridge Back el en Grand Danois ?


Men HALLÅ, så stor är hon inte,förstår att han trodde att de var en Ridge Back eftersom hon har en rad på ryggen som är starkare i färgen, men att gissa på en grand danois ... det var ju helt SJUKT!!



Ligger på soffan nu med VÄRLDENS värk,känns som varenda led i hela kroppen håller på att vrida sig ...

Men redan igår hade ja ont men i natt och i dag har det varit jätte jobbigt. Kände att de var svullet i knäet,blir som segt på nått vis.

Ska hämta mass snart,sen blire mys och ska försöka droga ner mig o sova.

Jag hoppas att jag inte behöver må såhär i helgen,för det kommer bli skit tråkigt då! Vi ska ju iväg på Sveriges Bästa djuraffär, SEA HUND OCH KATT. Ligger i kungens kurva,grymt trevlig personal och bra priser. Ska kolla efter en flyttväst till Jr, så han kan bygga ännu mer muskler.

Idag lekte vi med frisbeen och då hade han "back packen" på sig och tränade. Han e så fokuserad på att springa efter den att han inte bryr sig när det går förbi hundar och skäller. Mammas ÄLSKLING är såå duktig!


Jaja ska röra mig ut .. mina sötnosar har somnat på mina fötter men dax att röra sig ut,för en sista bajning. Ja menar man kliver ju upp 6 nu varje morgon :)

Av Linda - 31 juli 2008 07:46

   AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJ ,J*LA VÄRK,SJUKDOM!!

Ligger i soffan o vrider och vänder på mig,kan inte ligga still eftersom jag har sån värk i fotlederna.

Men ja har tagit medicin .. halvt nerdrogad men endå ONT! Jag är såå less på att vara SJUK,jag vill oxå vara frisk ..

Jag är så less att ha en så VÄRK att man bara gråter ... Jag orkar inge mer.

Men jag är glad att jag har så mkt KÄÄRLEK i min nörhet, annars hade jag nog inte orkat med nåt,och jag hade nog bara legat i sängen.


Ev kommer Lillan idag,det vore underbart roligt! Sen ska ju lill familjen till sthlm på lör - mån :)

Träffa mina girls och springa på Ikea ..


Jaja ska nog fara med Jr så han får bada,eller iaf gå ut med dom en stund.

Smärta att röra mig men lycka att se dom vara GLADA.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards