Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Linda - 28 juli 2008 09:11


Lill familjen kom presic innan för dörren .. gissa vad vi har gjort???

Jo,vi har varit och badat!! Eftersom jag får skuld känslor för att Jr inte får en lång promis den här veckan , eftersom mass jobbar kvällar så e d viktigt för mig att han får den aktivitet han behöver för att vara lycklig.

Att simma är det bästa han vet och han blir så lycklig när han får göra det!

Vi fick sällskap av Liselott,Mix ocg Peggy.. super trevligt!

Men nu ska vi SOVA!!


                                          -  EnJOy -



Av Linda - 28 juli 2008 07:11


FULL FART här hemma, underbart!! ahahah

Inte för att jag har nått problem med att somna om men idag vetja inte om  jag kommer lyckas med de ..

Skrev ochbad om bilder i min Baby C´s blogg och igår kväll kom de ;)
Kolla in hennes blogg - misscali.blogg.se

Lite bilder på henne och hennes bollar :) Kallar alltid Jr och hennes Leon och Milton för grabbarna grus :)


Idag blir det bara lungt,kanske en eftermiddags promis om det inte blir för varmt ... tycker synd om hundarna att vara ute.

I hlegen kanske vi far till STHLM .. *Jippie*

Vore ju underbart att få träffa mina tjejer igen .. :) OCH ännu roligare för hundarna!! Då blir det mkt bus och lite vila .. ahahha


 Hoppas att ni inte lessnar på allt snack om hundar .. men d är glädjen i mitt liv,det gör att jag inte tänker på min sjukdom och min VÄRK!


                                             - ENJOY -    XOXOXXXOOO


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards