Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Linda - 23 juli 2008 20:31

Idag har vi varit och badat me Jr medan lilla Isla var på upptäcksfärd,tyvärr glömde jag ta kort men det kommer mer!

Nu ligger dom o sover,små grisarna!


Jag är sååå lycklig! Älskar mina grisar och min älskade Mass, önskar alla denna lycka!


Junior ser juh måttligt road av att Isla har tagit över halva bädden! ahahha


Av Linda - 23 juli 2008 09:36

tjaa, har presic en liten stund att pusta ut :)

Lilla Isla har presic somnat .. lill tösen våran!

Hela natten har hon lekt med sin äld,som hon fick av min granne liselott,men fattar inte var ALL energi kommer ifrån... hon sover inte så mkt endå.


Hon är jätte duktig o glad! När man "sch" ar henne så reagerar hon och hon är väldigt kontakt sökande,vilket ja ser som positivt.

Sen tycker ja att det är så kul att mina grannar är helt galen i amstaff .. ahaha

Idag har vi vägt oss och klippt klona för första gången. Det gick jätte bra,hon var lugn och duktigt. Men nu ska vi klippa ofta så att hon lär sig.

Sen väger lilla Isla precis 5 kilo.Hon är jätte duktig när vi är ute,blir mer o mer modig för varje dag som går! Lill tjejen vårna :)

nä ska ta reda på grejjer här hemma nu, måste passa på när hon sover!

kramkram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards