Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Linda - 29 juli 2008 17:49


Käärlek mellan Jr och Isla!

* underbart*


Av Linda - 29 juli 2008 17:12


Imorse vaknade jag av att Isla ville ut och då var kl 05.30 ... gick ut och sen la ja mig i soffan. Kände redan då att jag var trött och hade lite värk i kroppen .. Vid åtta tiden kom Jr och la huvudet på soffan och "pratade" som bara han gör .. Han ville ju såklart fara och bada,men jag kände mig inte riktigt i form för det MEN min lilla älskade Jr får mig alltid att göra saker.


FINNS INGET jag inte skulle göra för dom jag ÄLSKAR dvs både djur och människor!


Så vi for iväg och badade .. när vi står vid vattnet kommer 2 kvinnor med 3 hundar i flexikoppel. Jag håller ju koll på mina så att dom stannar MEN det gjorde inte dom.Lät dom nästa komma hela vägen fram till oss, Junior var lös vid strandkanten men han sket i dom eftersom han gjorde det han ÄLSKAR mest i hela världen, BADADE!

Blir bara irriterad på folk, håll in era hundar!


När vi kom hem så somnade mina sötnosar men ja kunde inte somna, värken kom mer och mer ...

Just nu så är det SKIT JOBBIGT .. vara vrider på mig .. det värker i knän och fotleder...


Men nu ligger jag i soffan med hundarna , JAG VET .. Mina hundar brukar inte få vara o soffan MEN det är OK när ja bestämmer och när jag inte mår bra ...


                             ** Isla framsteg vid 9 veckor **


 * Sitter fint innan mat och väntar på Varsågod!

 * Sitter fint innan vi går in och väntar på Vasågod ,sen stannar hon i lill  hallen eftersom jag har en jätte lång trapp .. OCH valpar ska inte gå i  trappor.

 * Åka Bil - inga problem , sitter vid bilen och väntar på att bli i lyft. När hon väl kommit in så sätter hon sig och bara väntar på att ja ska stänga luckan.

 * Hoppar upp med tassarna i soffan, MEN när man säger NER så hoppar hon ner.

* Idag duschade ja med öppen dörr,Isla kom och var på G in men när jag sa NEJ,STANNA så stannade hon och satte sig ner.

* I natt lyckades hon hoppa upp i sängen .. la sig vid mitt huvud och snarkade,så ja vaknade och hon skämdes. Hahahhaa


Eftersom jag bara har haft henne 1 VECKA så måste ja säga att jag är GRYMT stolt .. ska bli kul o se vad som händer .. och hur hon kommer utvecklas.


Jaja ska ta mer värktab och bara softa ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards