Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Linda - 22 juli 2008 23:44

Isla har presic haft ett TOK bus men nu har hon somnat med sin nya bästis, en liten älg .. gosse djur från MCDonalds.

Men allt har rullat på TOPPEN! Min kära granne,en äldre dam som har varit helt toppen sen vi flyttade hit.Hon kunde inte tro sina ögon när hon såg lilla Isla, hon tyckte att hon var underbar men även så visade det sig att hon ÄLSKAR amstaff,och själv är sugen på en liten buse. Hennes dotter som oxå är helt underbar, ville bara ta henne och springa hem,det var den vackraste lilla tjejen hon nånsin sett ... O TRO mig , d e hon!


Mass stackarn har fått torkat upp efter ett litet "missöde",men hon har verkligen smörat sig in där.


Så nu har ja en "mammas kärlek" och en "mammas lill gris" hahahha


Jo,var även på djuraffärn idag och köpte en liten "backpack" till Jr så imorgon blir det premiär!! 


                           Bättre uppdatering imorgon!

Av Linda - 22 juli 2008 10:11

Ligger i lillans säng och kollar på TV,brevid mig ligger lilla Isla och snarkar!

Hämtade henne igår kväll .. ÄR SÅÅ LYCKLIG!

Jag kommer skriva mer när ja kommer hem till västerås,ska fara hem på eftermiddan ..


Bilder kommer oxå ... ,men hon är UNDERBAR!


  puss o kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards