Alla inlägg den 28 december 2008

Av Linda - 28 december 2008 22:52


Åkte från Västerås vid halv tio tiden och var framme i Sundsvall strax före två. For direkt till stan för att hämta Lillan och Nasti,sen blev det en skogs promis med Junior,Isla,Nelly och Nasti.Snacka om att dom hade roligt,och såklart ska ju Isla vara lekledare och få igång alla .. hahha Hon krigade med att hänga på Jr men endå ha koll på lilla Nasti så hon hängde med. Så gulligt!

Efter det så åkte jag och lillebror hem till honom. Käkade lite pizza och lite chips och har bara myst med hundarna. Kollade på lite filmer,Johan soffa är sååå GRYM! Har nog legat åt ALLA håll som går hahha


jaja imorgon blir det kanske en fika på stan,bara för att slippa Johans tjat.

Sen på eftermiddan hoppas jag på en träff med Stella,han saknat henne!


Så skönt att vara hemma igen men familjen nu när sjukdomen är så jobbig. TACK, ÄLSKAR er mest av allt i världen! Min Familj är BÄST!


       Måste tebax till soffan,den ropar på mig :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards