Alla inlägg den 22 december 2008

Av Linda - 22 december 2008 19:30


Det blev som jag trodde .. då äter man kortison igen då,fast denna gången e det dubbeldos. Mycket pga den fruktansvärda smärtan som jag har. Orkar inte skriva blogg varje dag och bara skriva att "Idag har ja gråtit" ...

Men tyvärr så ser mitt liv ut så ... Nu kommer ja kanske slippa lite smärta men istället gå upp i vikt och det kommer gå fort. Sist gick jag upp 14 kg på ungefär 1½ månad .. och nu dubbeldos ...


Men imorgon kommer Klanen Spjälle,något som jag har LÄNGTAT till!!

Så underbart att få ha dom nära i några dagar och nära kommer det att bli med 3 hundar och 6 människor i våran 2:a. Plus att på julafton kommer min underbara granne och hennes sambo och ev deras hund Peggy...

Men finns det bara KÄRLEK så funkar ALLT!!


Var i kyrkan igår,det var underbart att bara sitta där och lyssna ..

Det är nått med kyrkan som gör att man verkligen kan slappna av och bara rensa sina tankar. Sen fick jag prata lite med våran UNDERBARA präst Mats, han är så underbar att prata med och jag är så glad att jag har han i mitt liv. Blir en promis med han o hans lilla jack russel hane Eddie i  mellandagarna,första gången Isla och Nelly träffar han men det kommer nog att gå bra.Junior och Eddie brukar alltid kompa bra tillsammans,ska ladda kameran så man kan foto lite.

Imorgon kväll ska vi till kyrkan på kvällen vid 21,jag behöver all peppning och förbön jag kan få!




                            Mys me Lillfamiljen är på schemat


                                  .... Jul Filmer värda att se ....

This Christmas - Chris Brown mfl

The perfekt holiday - Om ni sett Brown Sugar kommer ni älska denna!OM ni inte sett Brown Sugar så SE DEN!!!


Av Linda - 22 december 2008 09:57


Har knappt sovit nått .. ögonen är såå svullna av alla tårar...

Det gör såå ont .. så ont!

Väntar på att doktorn ska höra av sig för jag orkar inge mer...

Det räcker nu!

Det kommer nog bli så att ja får en dunder dos av kortison och det kommer göra att min smärta går ner men min vikt går upp.

ALDRIG kan ja få leva som en NORMAL tjej ..fatta hur jobbigt och less jag är!

Om det blir så .. så kommer ja fira nyår hemma med Lill Familjen bara.

Orkar inte visa mig bland folk när man ser ut som en fotboll i ansiktet!


                        Snälla Gode Gud , Låt Doktorn Ringa !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards