Alla inlägg den 10 december 2008

Av Linda - 10 december 2008 20:03


Doktorn ringde idag,vill att jag ska ta prover imorgon.

Vi diskuterade min smärta som bara blir värre ...

Jag frågade om man kan få något starkare smärtstillande men hans svar blev nått som jag gruvat mig för ... KORTISON.

Har känt mig deppig hela dan .. Vill verkligen inte äta kortison igen,nu när jag börjar gå ner i vikt igen. Men som mami sa så har jag inte så mycket till val,antingen har jag ont eller så äter jag kortison och går upp 15 kg ..

Om det blir så igen så vet jag inte hur jag ska palla det psykiskt ... ingen förstår hur det känns att bara öka i vikt utan att man gör nått själv,sen är man hungrig hela tiden och blir aldrig mätt, det är psykiskt frustrerande.

Sist jag käkade kortison så vet jag att jag bröt ihop flera gånger,den här gången känns det ännu värre.

Vet att denna bloggen är tråkig för er men det är så skönt för mig att skriva av mig.



         Ville bara skriva av mig lite,nu back 2 "The Hills"

Av Linda - 10 december 2008 00:17


Kan inte sova pga smärta,har varit ut med dogsen en promis och kom presic in.Måste försöka trötta ut mig själv så blir det lättare att somna ... Hoppas jag iallafall.

Finns några bloggar jag brukar läsa dagligen och jag blir så avundsjuk på dom tjejernas liv .... Vill oxå vara FRISK !Att läsa om hur dom jobbar,fikar på stan,festar,tränar .. Allt det vill jag oxå göra!


Varför var jag tvungen att få denna J***A sjukdom??

Ibland funderar jag på vad man har gjort för att må såhär,att inte kunna få EN enda dag utan smärta ... Hela mitt liv handlar om sjukdomen.

Ibland kan orkar jag inte prata med mina kompisar,ibland orkar jag hitta på nått ..  men oftast får jag säga nej pga smärtan. Man är inte speciellt rolig att vara med när man har riktigt ont .. Jobbigt för dom som är nära att se mig gråta och inte kunna göra nånting.

Men som TUR så är mina närmaste väl medveten om hur jag mår och ingen tar det personligt om jag inte hör av mig elle om jag inte orkar. Jag är såå TACKSAM för att NI förstår,ALL KÄÄÄRLEK TILL ER!!!


Imorgon kommer min "dotter" Sana hit efter skolan och vi ska gå en promis och släppa hundarna. Ska bli underbart,har saknat henne men spenderade lite tid med henne idag. Blev ett besök till Kiropraktikern,bokade sjäkv en tid eftersom min rygg gör så ont. Han verkar jätte bra men det var lite läskigt när man hörde hennes kropp knaka. Skönt att få tänka på nått annat för en lite stund. Även fast hon är ung så förstår hon min smärta.


På Torsdag hoppas vi på en HUND DATE med favvo tjejerna Diva och Molly. Diva är en av Juniors favvo tjejer,förutom "the love of his life" Ebba. Ingen tik kommer någonsin före Ebba ..


Sara & Ebba - Vi saknar ER jätte mkt! Hoppas att vi ses snart! Längesen vi körde en skogs promis!


Stella & Gucci & Cesar - Saknar ER oxå jätte mkt! Hoppas allt är toppen! Lite nyfiken på hur mkt Cesar väger nu,DU måste skicka lite kort 


              Mami & Papi - Saknar ER gaalet & Älskar ER Massor!


Ska försöka sova,om det nu går. Kanske sätter in lite bilder imorgon eller tors :) 


        Sov Gott & Kom ihåg att TACKA Gud varje dag att du är frisk!


                                                  
                       xxooxx

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards