Alla inlägg den 27 december 2008

Av Linda - 27 december 2008 21:56


Idag kom mina favvo tjejer förbi,Sana , Diddi och Klara.

Med sig hade dom en STOR bukett röda rosor,15 st för att vara exakt och en liten nalle.Ett jätte fint kort med texten - Vi tänker på Dig!Vi Älskar Dig! Världens Bästa Linda!


Blev så rörd att jag började grina.Tycker att det var så fint gjort att lägga ut sina egna pengar på att köpa blommor till mig. Men det betyder att dom förstår att just nu så mår jag såå dåligt och orkar inte med så mkt men att dom endå vet att jag ÄLSKAR dom!


     TACK tjejer!Älskar ER!! Ni är BÄST!!

Av Linda - 27 december 2008 21:40


Idag for Familjen hem,var skit jobbigt att säga hejdå. Började ju grina,ville bara att dom skulle stanna ett tag till.Vi är så nära varandra allihop och har så himla roligt tillsammans. Men jag ska ta med mig hundarna och fara till Sundsvall imorgon bitti och stanna där ett tag.
Nu när kortisonet börjar verka så behöver ja min familjs stöd!

Tänkte bara sätta in lite kort från JULAFTON

- Jul Bordet

- Godis/Glögg mm

- Jul granen med Hundben :)

- Promis med hundarna, Nelly,Isla och Junior

-  Papi, Mami och Jaa som tomtar - ÄLSKAR ER-
- Sana,Klara, Diddi och Peter som ej vill vara med på bild.

- Min underbara Granne Liselott o Sambon Henke


Det vart mkt julklappar fast vi inte skulle köpa några. Fick presentkort och pengar,stekpannor och kastruller mm.

Isla fick en jätte fin reflex väst från Sana. Junior och Isla fick varsin liten "filt" med fleech PLUS en massa ben.

Detta var DEN BÄSTA julen nånsin,så MKT KÄRLEK!


I sundsvall blir det HUNDTRÄFFAR.

Lillan är ju där uppe tills på måndag så Isla och Nasti kommer få träffas och Nelly får träffa henne för första gången. Tjejerna kommer bli SÅÅ glada!

 Vill träffa Mille, Ebba och Sara , Stella o Gucci o Cesar .. Kommer bli mkt lek.


   jaja nu ska ja sova för ska ju upp tidigt imorgon!



 -- Grattis Carina & Roger till vigseln -


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards