Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Linda - 23 augusti 2008 15:07




   Ebba Bengtsson - Vi tänker på dig! // Junior & Isla

         

Av Linda - 23 augusti 2008 14:49


 Orkar knappt kliva upp .. så svag idag. Hemskt,bara gråter.

 Jag skakar i hela kroppen och har ringt till Akuten för att fråga om det vara

 nya medicinerna,dom skulle ringa upp men ska prova igen.


 Tack Liselott att du tog med Junior på en långpromis.


 Ställde mig på vågen igår och har gått upp 3 KG sen i Tisdags då jag började

 med kortisonet. Alltså på 4 dagar - 3 kg ,det är helt galet. Känner mig   verkligen jätte lessen över detta, om ni inte kan förstå VARFÖR det är

 jobbigt för mig så kommentera inte.

 JAG VET att det är bra att jag inte har så ont MEN samtidigt är det jobbigt

 att gå upp i vikt så snabbt,skulle inte säga nått om jag själv gjorde så

 att jag la på mig kilon så OK. Sen har jag legat mellan 58-59 kg,ibland 60 kg

 på ett hälsosamt sätt,där jag har ätit det jag vill själv. Varför klagar folk på

 mig att jag gått ner i vikt ? Måste JAG vara knubbig för att det ska vara OK?
 Jag menar kan ni inte VARA GLAD för min skull att jag mår bra i nått???
 Mitt liv är så JÄVLA JOBBIGT endå,jag kommer ALDRIG kunna leva som en

 normal tjej och kunna välja själv vad jag vill. Det GÅR INTE för mig.


 Mami har alltid sagt att jag ställer upp för mkt på folk,men sån e jag.

 Men varför slutar det alltid på samma sätt? Har en släkt där jag ALDRIG

 passat in egentligen vet jag inte varför dom hatar mig,men har gjort

 det sen jag var liten. Kanske för att jag går min egna väg och ÄLSKAR

 att umgås med folk från olika länder.

 Vi är ju alla likadana,samma blod som rinner genom våra kroppar! 


 Åhhh Jag orkar inge mer ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards