Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Linda - 1 augusti 2008 21:13


Har precis klivit ur badet, badade i hälsinge såpa .. Helt underbart att bada i när man har värk,eller är torr. Det var verkligen behövligt ..det enda som fattas nu är min älskade Mass som håller om mig och ger mig en "mass" massage på mina värkande leder,ingen kan massera bort smärtan som han. OCH nu menar jag inte sexuellt ..

Jag är verkligen glad att jag har han,vet inte hur d skulle gå om jag skulle vara helt själv och må såhär .. Han är helt underbar när man har ont .. nån som bara kramar om en när man gråter eller stryker mig i pannan , tills jag somnar om.


Mass - TACK,för att du finns i mitt liv!! Jag ÄLSKAR dig!!


Näe ska gosa ner mig i soffan o kolla på repriser på Paradise Hotel, för imorgon ska HELA familjen fara till Stockholm!!! Jag ska träffa mina GIRLS, Lillan & Baby C *längtar*

En massa mys,skratt och godsaker och sen vet jag att hundarna kommer bli super glada när dom får BUSA!


Jaja men men hoppas att det blir bättre väder imorgon så jag slipper gråta och ha ont... vill ju ha roligt i helgen!


                 Kääärlek till MINA NÄRA!!


Sara P - Jag tänker på dig hela tiden och du ska veta att jag ska be för dig! TACK för att du finns gumman,vi e långt i från men endå så nära!
VI saknar ER!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards