Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Linda - 22 augusti 2008 20:56


En Underbar Dag Med Underbart Sällskap! 

Idag började dagen med ett besök till Strömsholms Djursjukhus, inget fel på mina älsklingar utan en otroligt gullig Anna som ringde igår kväll och frågade om jag hade lust att följa med henne och hennes 6 små valpar som skulle få 8 veckors sprutan,ID - märkning och besiktning. Det gick jätte bra,men så små dom var! Vägde juh knappt ett kilo om inte mindre.

Efter det besöket bjöd Anna mig på lunch,TACK ANNA!!

Det var verkligen jätte kul att få göra nått,och samtidigt göra nått som jag ÄLSKAR, dvs att vara med hundar!

Efter det så följde Anna med och träffade Isla .. Hon tyckte att hon var såå fin, och lill gumman min hade ju sovit hela tiden ja var borta så hon var juh lugn som vanligt.


På eftermiddan så träffade jag min UNDERBARA granne Liselott, är såååå lycklig att jag har henne. Hon är en sån där vän som även om jag inte orkar med folk så orkar jag med henne. Jag vet inte hur jag skulle stå ut om inte hon fanns så NÄRA, bara gå över o ta en cigg. ÄLSKAR dig, Knuttson!Finns ju 2 till som e sånna vänner och det är så klart mína "systrar" Lillan och Lia.


Nu ligger jag i soffan med min gambian och bara softar. Jätte mysigt med en massa tända ljus och en STOR chips påse *hehe* Men jag är förkyld så det känns värdelöst att käka chips eftersom dom inte smakar nått.

Har köpt en ny kalender idag så jag har suttit och skrivit en massa.


Till veckan far jag till Sundsvall, saknar min mami och papi och min vänner där uppe. Speciellt Sara och Stella.


-------------------------------------------------------------------------------------------

X-tra Kärlek och Omtanke Till Juniors Stora Kärlek Ebba Bengtsson Som Har Fått Nått Konstigt Virus.

Lill Familjen Håller Alla Tummar För Att Du Ska Bli FRISK Och Att Allt Ska Gå Bra. Vet Inte Vad Vi Skulle Göra Utan Dig!!! Vi Ses i Veckan Och Lycka Till

På Tisdag! Tänker På ER!!

--------------------------------------------------------------------------------------------


Sätter in kort på Annas Puppys.

 Ras: Chihuahua / Chines Crested Dog

* Tikar - Livia (Vit) ,Lizzie , Liza ,Lovisa

* Hanar - Lakritz (Svart med vita tassar) , Lukaz ( Viltfärgad)

Bilderna med valparna som är ensammen är fortfarande till SALU,så är du intresserad så RING Anna 073113757. Men SKYNDA dig för dom är UNDERBART Söta och kommer gå fort! Mer bilder & Info på blocket.

http://www.blocket.se/vi/17334112.htm?ca=9_s


                                          ENJOY!


                      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards