Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Linda - 18 augusti 2008 17:56

 Helt knäckt idag ..*suck*

Tog 9 TIMMAR från Sundsvall till Västerås via Stockholm igår,det var en HELVETES resa med andra ord.

Först regnade det sååå mkt att man knappt såg och det var SÅÅ mycket vatten på vägen,vilket gjorde att man fick köra sakta.

Sen när vi efter många timmar i bilen när vi började närma oss Stockholm så hamnade vi i en bilkö,som tog nästan en timme.PGA ett väg arbete och DÅLIG info på radion att man kunde ta en annan väg.

Hämtade upp Mass i Stockholm och fortsatte hem igen,fick stanna 2 ggr och halv sova ett tag,trodde ja skulle dö.Varenda kilometer kändes som flera mil. Och som inte det var NOG så hade ja en sån värk att ja nästa grinade,men var endå för trött för d.

Men GRYMT stolt är jag över mina älskade hundar, Junior(2,5 år) och Isla (13 veckor) som INTE sa ett ljud på hela resan!!


Men helgen har varit jätte bra och det var så kul att träffa mami och papi och sen träffa Sara och Stella och ALLA hundar!!

Men samtidigt är det såå skönt att vara hemma.

Ligger i soffan med Mass o bara myser, mitt livskärlek.

Vi e båda så trött att vi bara flummar runt och skrattar,näe det e dax att sova en stund tror jaa.Men har köpt en massa filmer som ja tänkte att ja skúlle titta på :)


Men kommer lägga in bilder på Stella och Sirwans små "grisar". Ska upp till sundsvall om några veckor igen och då ska dom få busa igen.Kul för Isla att träffa jämnåriga kompisar och kanske blivande man .. ahahhaa



TACK till Bedour som kom med en present till mig! En glas prydnad från Syrien,med sand i och så stod det mitt namn. Jätte fin!! Så gulligt att du tänkte på mig! :)


jaja ska flumma vidare .. see yaa !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards