Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Linda - 20 oktober 2008 21:23


Idag var vi iväg med mammas kärleken Junior till vetrinären och han fick en spruta, en såkallad " Kemisk kastrering". Jag blev så stolt för han var såå duktig och bara stod där och sa inte ett KNYST när sprutan togs.


Lite mer bilder på Lilla Isla och "Baileys", en sak är säker och det är att dessa 2 damer är såå "tajta". Isla är som en liten "mami" som tvättar, och busar och sover med lilla "baileys.Helst OTROLIGT eftersom Isla bara är 5 månader men redan så lill gammal, men hon har varit snabb med allt.. Det är Isla i ett nötskal! En bild på "Isla Pisla" när hon var 5 el 6 veckor,såå liten hon var ... hahha


 Jaja lite bilder på mina sötnosar OCH säder en MASSSSSSSA KÄRLEK till mina nära! TACK för att ni finns och förgyller mina dagar!


- Sjukhuset imorgon, träff med både sjukgymnast och hand reab .. mår SÅÅ dåligt i kroppen men biter ihop och bara väntar ut .....

Fattar inte hur jag själv orkar ha så ont och sen lägga på en mask och vara glad och trevlig. Men ibland så faller min mask och jag orkar inte hålla skenet uppe. Men hur lätt är det när man är 24 år gammal och går som en 80 åring pga av smärtan.


** Lillan,TACK för att du ser när jag mår dåligt och försöker skoja. Tack,för att du försöker.

** Cali ,TACK för dina samtal som bara förgyller min vardag med en massa skratt. Lycka till med pajen och jag förväntar mig att det bjuds på paj nästa gång jag kommer :)

                                                  
    ENJOY XXOOXX

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards