Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Linda - 19 oktober 2008 20:15

Lilla Baileys har ju lärt sig att sitta,vilket hon visar på ett av korten.

Annars så har vi varit på äventyr för en liten tjej som henne,men hon hänger på och kompar hur bra som helst med mina vild djur.


Lilla Baileys låg och sov på ryggsäcken och JR och Isla lekte med en boll, i farten råkade Jr kliva på "lillan" men han SLÄPPTE bollen och sprang tillbaka och slick o kollade så Baileys var OK. OCH det är STORT för JR släpper inte bollen för nån!!! Såå Gulligt!


Sen har juh titeln GUDMOR gått till Isla,hon är som en liten mami och tvättar och donar på Baileys. Så nu är jag MOSTER istället :)


En Massa Kort 


Just i denna stund liggar Jr , Isla och Baileys på varsin bädd och sover. Det märks verkligen INTE att man har 3 hundar här hemma.



       EnJoY XXOXOOOXX

Av Linda - 19 oktober 2008 14:07


Är JU så glad och lycklig idag! :)


Igår blev jag Gudmor/Moster till en liten Amstaff tös.

Lilla Baileys / Dolly / Bella är 10 veckor och väger 2,6 kg

Min lilla Isla ser ut som en jätte brevid henne,med sina 15,5 kg och är 21 veckor.Men även fast Isla är liten så e hon som en lill mami åt sin nya kusin .. Själv hoppas jag att hon får heta Baileys, det passar henne.

Liten men såå OTROLIGT JÄVLA SÖT!


      Mer Bilder Kommer ....                

                                               ENJOY

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards