Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

Suget sitter i :)

Av Linda - 18 juni 2008 17:04

Tjaa !!

 var på sjukhuset och tog röntgen plåtar, men det jag inte visste var att dom skulle ta knän,handleder,fötter och fotleder.

Så det blev ca 35- 40 bilder men jag hoppas att dom ska se vad det är för fel på knäna.


Hann inte mer än utan för dörren på sjukhuset och slog på telefonen så ringer Lillan ( Linda 1) och låter super glaa!

Sedan säger hon att hon tänkte komma hit idaa och stanna eftersom hon är ledig i två dagar! Sen frågar hon om det går bra, MEN HALLÅ det är väl självklart! Såå nu är jag sååå glad! Inte för att det var såå längesen vi sågs men det är alltid underbart att ha sina vänner nära.


Eftersom jag och Mass har slutat röka,vi har inte rökt sen i måndags .. eller jag tog faktiskt några bloss igår .. men har inte kört några egna cigg iaf. Så det ska bli intressant och se hur det kommer att gå när Lillan kommer med menthol cigg ..*suck* Men jag ska försöka stå på mig men kan inte garantera nått :)


Imorse så opererade min farbror magsäcken, men allt hade tydligen gott bra och han hade inte speciellt ont.SÅ det var skönt att höra.

Men man vet ju att det var enda utvägen för han så det var juh bra att det ÄNTLIGEN blir av. Trodde inte att han skulle få operera sig eftersom sjuksköterskan gick ut i strejk.


Snart är det midsommar .. Mass jobbar kväll och jag ska hem till "systeryster" Lia och äta och umgås.Ska bli jätte mysigt!


Jaja ska kolla vidare på tv ..

Älskar att sitta i soffan med ett STORT glas CocaCola och kolla på

- Gene Simmons Familjejuvelern
- Jordan och Peter mot världen


Idag så hade Gene´s flickvän och hennes syster spelat 100 000 dollar på en häst och förlorade!Men det gjorde inte för Gene hade spelat 100 000 på alla 10 hästar så han vann iaf ...


Fatta vad dom där miljonerna skulle kunna hjälpa många familjer i AFRIKA!

Blir så förbannad,det är inte rättvist!


  XOOXXXOXXO   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 februari 2009 19:42

    Jag har bytt tillbaka till min gamla blogg adress eftersom VÄRLDENS UNDERBARASTE tjej Sanna har fixat min blogg så GRYMT snygg!Så följ GÄRNA min blogg på www.spjalle.blogg.se   Om ni gillar bloggen så kan ni ta kontakt med Sanna www.udn.blogg.se ...

Av Linda - 5 januari 2009 19:31

  Idag har vi varit och träffat Milton :) Vi släppte lös dom vid Norraberget och det blev en massa bus! Var jätte kul att träffa mille och han blev så glaa! Lena har sparat ut håret på han men han var ju så söt. Måste säga att korten inte riktigt vis...

Av Linda - 2 januari 2009 19:53

  Först vill jag bara TACKA min älskade vänner : TACK,för att ni förstår mig. Tack,för att ni inte ger upp mig även fast jag kanske inte är den bästa vännen just nu när mitt liv är så himla jobbigt. Tack, för er kärlek och erat stöd. Utan er skulle d...

Av Linda - 1 januari 2009 16:38

  Gott Nytt År till er ALLA! Här kommer lite bilder på den underbara maten som vi åt igår. Det var Mami och Annelie som lagade maten    Förrätt: - Marinerade Räkor och Vitlökssås   Varmrätt: - Oxfile med fylld bakadpotatis och varma grönsaker  Röran ...

Av Linda - 30 december 2008 19:34

  hejhej kallt som tusan är det här uppe i Norrland men jag har det så underbart! Att vara med familjen är det BÄSTA som finns. Idag har vi vart ute på Birsta City och shoppat lite. Mami köpte 2 skitsnygga kläningar,en av dom ska hon ha imorgon så d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards