Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Linda - 22 juni 2008 16:59


Tjaa!

Idag har det varit STOOOOR städning här hemma,medan jag har plöjt på i lägenheten så har Mass organiserat i förrådet. Vi har verkligen varit jätte duktiga,även fast vi båda är jätte trötta. Men ska väl unna oss ett bad sen o lite mys framför TV.

Hela helgen har bara bestått av mys tillsammans,har ju lite att ta igen.

Sen så far jag o Lillan iväg och kommer vara borta nästan två veckor.Mass ska vara hemma och jobba .. hela sommarn! Han är så duktig!


Och snart kommer Mass kusin från Gambia, hon ska ju vara här i 3 månader. Kommer bli sååå roligt,tänk er .. Afrikansk mat VARJE dag ..

*hehe* Jag längtar! Hon heter Yalie men vi kallar henne för Naba Naba ..
Ett smeknamn som hon har fått av en väldigt speciell farbror i Gambia,som mobbas med ALLA.

Så det tog inte lång tid innan lill familjen fick sina namn ..

Jag - Big Size
Mass - Dj Bobo ( betyder Dj Apa ) :=)
Lillan - Small Size

SÅ skriver jag smeknamnen i framtiden så vet ni vem som är vem ...


Hoppas alla hade en underbar midsommar. Själv var jag över till min UNDERBARA granne, Liselott .. som bjöd på en MASSA god saker.

Sen satt vi där o babblade i flera timmar sen blev det kallt och liselott skulle se en "Elvis" film hon hade ladda ner så då gick jag och Hassan hem och myste med pappa Gambia.


Jaja nu ska jag ta hand om tvätten och kanske städa lite till,mass verkar verkligen vara på G idag så det ska vi ta vara på ;P


Lite aviss e man juh på Baby C som är utomlands och bara myser på.

Men det är hon verkligen värd.


                                        XOOXX

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards