Alla inlägg den 21 november 2008

Av Linda - 21 november 2008 08:12


 Hoppas på en hunddate med flickorna,kommer lägga upp mer kort!!

Av Linda - 21 november 2008 07:56


Kände att det var dax att blogga lite idag. Har haft några jobbiga veckor,förra veckan klara jag inte av att gå på mina fötter. Fick krypa till om ja skulle på toa, om inte Mass bar mig. Snacka om att man tar för givet att man kan gå.


Så jag var sängliggande i några dagar,låg i sängen och mina älskade hundar låg på golvet bredvid mig. När tårarna kom så pussade Jr bort dom, han är helt OTROLIG den hunden.


TACK till Lillan & Baby C som fanns där,det betydde MYCKET för mig!


I veckan kom första snön och det var så roligt att se Isla plöja i snön. Det första hon gjorde var en "snö boll", istället för en snö ängel. Hahhah

Sen krigade hon för att äta såå mkt snö som det bara gick ..

Jr sprang efter snöbollar och gjorde en dubbel bakåtvolt


Åhh ni ska se när Jr och Isla äter frukt, Jr ÄLSKAR äpplen men Isla gillar inte äpple utan vill ha BANAN. Hon ser så rolig ut eftersom hon suger på banan skivan,hon serut och låter som " Britta 85 bast " som äter utan sina löständer. Jag håller på att döö av garv!


Näe nu ska ja fortsätta se på " Girls Next Door / Playboy"


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards