Direktlänk till inlägg 22 september 2008

MONDAY

Av Linda - 22 september 2008 21:43

Tjaaaaa!


Jaa,på blogg fronten så ligger jag ganska lågt nu förtiden eftersom jag inte mår så bra just nu. Har inte så mycket ork över till annat en vardags bestyr.

Men nu ska dom ÄNTLIGEN göra en riktig koll på VILKA RA- sjukdomar jag har, kommer bli inlagd för utredning på sjukhuset inom en snar framtid men vet inte riktigt när och jag vet inte riktigt hur länge. Det känns faktiskt jätte skönt,så att man kan få klartecken i saker och ting. Mitt besvär med andningen kommer och går hela tiden, senast igår fick jag ta tabletter för att det blev jobbigt.

Själv har jag gått upp 9 kg på kortison doseringen och det finns inget stopp på mitt ätande. Jag blir lixom ALDRIG mätt,jätte jobbigt och eftersom det bara är kinderna och magen som vuxit så är det ännu jobbigare.


Mina ÄLSKADE hundar mår TOPPEN, Jr är lika underbar som han alltid har varit och lilla Isla växer så d knackar. Har inte vägt henne på några dagar men är nästan helt säker på att hon väger ÖVER 12 kg nu,Jr är fortfarande större men hon är tyngre.

Lillan sov över här inatt så vi for iväg med Jr,Isla och sen tog vi med en tjejkompis två hundar Diva och Molly,till Lövudden. Hundarna hade sååå KUL och det hade jag o lillan med åt Lilla Isla som badade. Hon är lika galen i vatten som sin bror Jr. Även fast vattnet var kallt så simmade dom båda efter pinnar. Roligaste var när lillan kastade pinne till Isla och Diva kom i full careta och hoppade rakt i vattnet ... Hahhaha .. Stackars lilla Diva fick en chock när hon insåg att hon var I VATTNET. Sedan var det full fart,och jag blir så varm och glad i hjärtat när jag ser hur lyckliga dom är när dom får springa fritt och bara busa med varandra.



Jag och Lillan är så lika varandra .. haha lika mkt tattare :)


Jag - Gumman,var har du schampoo?

Lillan - I min neccesär
Jag - Menar du systempåsen som hänger i badrummet?
Lillan - Jaaa MIN NECCESÄR


Jag - Min sminkväska är borta!!!!
Lillan - Menar du hundbajspåsen som låg på golvet?

Jag - Jaa MIN SMINKVÄSKA


Ahahhaha, lite internt men shit va vi garva!! Men fatta hur FÖRVIRRADE folk blir när man ber dom hämta sminkväskan/neccesären och dom letar ju ihjäl sig..... ahaahahha


Jaja nu ska jag koka en kopp te och däcka ...

Imorgon ska jag iväg och byta styrled på min älskade bil innan besiktningen den 1 okt.

---------------------------------------------------------------------------------------------

                                   KÄÄÄÄRLEK till mina NÄRA ! ! !

---------------------------------------------------------------------------------------------


 
 
Ingen bild

Hanna

4 oktober 2008 01:22

Hej, Hanna här som födde upp Nelly.. Såg korten på dina vovvar här på bloggen och gud vad fin Isla ha blivit =) Hoppas det är bra med er kramar från Hanna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 februari 2009 19:42

    Jag har bytt tillbaka till min gamla blogg adress eftersom VÄRLDENS UNDERBARASTE tjej Sanna har fixat min blogg så GRYMT snygg!Så följ GÄRNA min blogg på www.spjalle.blogg.se   Om ni gillar bloggen så kan ni ta kontakt med Sanna www.udn.blogg.se ...

Av Linda - 5 januari 2009 19:31

  Idag har vi varit och träffat Milton :) Vi släppte lös dom vid Norraberget och det blev en massa bus! Var jätte kul att träffa mille och han blev så glaa! Lena har sparat ut håret på han men han var ju så söt. Måste säga att korten inte riktigt vis...

Av Linda - 2 januari 2009 19:53

  Först vill jag bara TACKA min älskade vänner : TACK,för att ni förstår mig. Tack,för att ni inte ger upp mig även fast jag kanske inte är den bästa vännen just nu när mitt liv är så himla jobbigt. Tack, för er kärlek och erat stöd. Utan er skulle d...

Av Linda - 1 januari 2009 16:38

  Gott Nytt År till er ALLA! Här kommer lite bilder på den underbara maten som vi åt igår. Det var Mami och Annelie som lagade maten    Förrätt: - Marinerade Räkor och Vitlökssås   Varmrätt: - Oxfile med fylld bakadpotatis och varma grönsaker  Röran ...

Av Linda - 30 december 2008 19:34

  hejhej kallt som tusan är det här uppe i Norrland men jag har det så underbart! Att vara med familjen är det BÄSTA som finns. Idag har vi vart ute på Birsta City och shoppat lite. Mami köpte 2 skitsnygga kläningar,en av dom ska hon ha imorgon så d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards